Naar het zuiden! - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Tobiasentamara - WaarBenJij.nu Naar het zuiden! - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Tobiasentamara - WaarBenJij.nu

Naar het zuiden!

09 Januari 2013 | Argentinië, Puerto Madryn

Buenos dias señores y señoritas,

We zijn dus nu in het zuiden, in het kustplaatsje Puerto Madryn. Tobias heeft net zn eerst echte backpackers ervaring overleefd: binnen een half uur het hele reisschema omgooien, midden in de nacht tanden poetsen op de wc van het busstation en 's ochtends met volle bepakking vier hostels aflopen op zoek naar een slaapplek.

Uiteindelijk zijn we geëindigd voor een nachtje in een kats blauw hotel uit 1970 en gaan we deze morgen weer op weg om voor een luxe vier nachten te verblijven in een hostel.

Nu zitten we bij de kapper omdat Tobias geschoren gaat worden. (Dries, het gaat gebeuren, helemaal glad!) Hij gaat namelijk vanmiddag ecohippieboomknuffel onderwaterzwemmen met zeeleeuwen, keileuk.

Dit nieuwe hostel is overigens awesome. Supermooie grote kamer, binnenplaatsje, met gebruik van keuken, the works. Ik ben onwijs benieuwd naar dit stadje. Ze hebben er zeeleeuwen, pinguins, dolfijnen en misschien orka's!

Puerto Madryn, somos en ti!

Warme groetjes, zonder jeukende bulten,
Tamara

• 09 Januari 2013 - 15:58

De Snor:

Maak pics van het duiken opoe!